Badania marketingowe
Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(16)
Forma i typ
Książki
(16)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(9)
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia AHNS
(8)
Czytelnia AHNS
(12)
Autor
Mazurek-Łopacińska Krystyna (1951- )
(3)
Churchill Gilbert A
(2)
Mruk Henryk
(2)
Białecki Klemens
(1)
Cyfert Szymon
(1)
Glinka Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Hensel Przemysław
(1)
Kaczmarczyk Stanisław
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kiszluk Grzegorz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(1)
Kozielski Robert (1968- )
(1)
Król Lech C
(1)
Kwiatkowski Stefan
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Postuła Agnieszka
(1)
Revella Adele
(1)
Rymarczyk Jan
(1)
Schroeder Jerzy
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Zawiślak Marek
(1)
Środa Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Polityka
(860)
Kultura
(747)
Nauka
(722)
Unia Europejska
(650)
Informatyka
(586)
Badania marketingowe
(-)
Samorząd terytorialny
(466)
Zarządzanie
(466)
Internet
(423)
Biznes
(402)
Prawo
(387)
Administracja
(336)
informatyka
(336)
Psychologia
(323)
Obyczaje
(315)
Przedsiębiorstwo
(281)
bankowość
(277)
przedsiębiorstwo
(265)
Policja
(257)
prawo
(249)
Administracja publiczna
(240)
Pedagogika
(229)
Gmina
(212)
Wychowanie
(201)
samorząd terytorialny
(199)
Stosunki międzynarodowe
(198)
język angielski
(198)
Edukacja wczesnoszkolna
(189)
Prawo pracy
(187)
Społeczeństwo
(177)
zarządzanie
(176)
Rodzina
(174)
Reklama
(173)
Komputer
(172)
administracja publiczna
(170)
finanse
(163)
Polska
(162)
Kadry
(160)
Podręczniki akademickie
(154)
Media
(153)
Rachunkowość
(149)
Terroryzm
(148)
Bezpieczeństwo
(147)
Finanse publiczne
(146)
Telekomunikacja
(146)
Marketing
(144)
internet
(144)
marketing
(140)
Państwo
(137)
Gospodarka
(135)
Ekonomia
(134)
ekonomia
(133)
gospodarka
(131)
Podatki
(130)
Przedszkole
(127)
polityka
(124)
public relations
(121)
Public relations
(119)
Dziecko
(114)
bank
(112)
Postępowanie administracyjne
(108)
Bezrobocie
(106)
Programowanie
(104)
Globalizacja
(102)
Alkoholizm
(101)
praca
(101)
Prawo podatkowe
(99)
Młodzież
(98)
Integracja europejska
(97)
handel
(97)
media
(97)
reklama
(97)
Handel zagraniczny
(95)
Język angielski
(95)
Zabezpieczenie społeczne
(94)
bezpieczeństwo
(94)
Polityka zagraniczna
(93)
Prawa człowieka
(93)
Zarządzanie kryzysowe
(93)
Logistyka
(91)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(90)
Zarządzanie zasobami ludzkimi
(89)
Edukacja przedszkolna
(88)
Organizacja
(88)
Przemoc
(87)
integracja europejska
(86)
Bezpieczeństwo wewnętrzne
(85)
Agresja
(84)
Bezpieczeństwo narodowe
(84)
Finanse
(84)
gospodarka światowa
(84)
Edukacja
(83)
Ustawodawstwo gospodarcze
(83)
Stres
(82)
Przestępczość
(81)
rodzina
(80)
Pomoc społeczna
(77)
historia
(77)
Podręczniki
(75)
Zamówienia publiczne
(75)
bezrobocie
(75)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(3)
Opracowanie
(2)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Synteza
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
16 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia AHNS
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.138 [lok. wypożyczalnia] (2 egz.)
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.138 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia AHNS
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.5:303.4/8 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.5:303.4/8 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZ 339.138(075.8) [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.138 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZP [lok. archiwum] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia AHNS
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. W 339.138 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia AHNS
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. CZ 339.138 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZP [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia AHNS
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339.138 [lok. wypożyczalnia] (1 egz.)
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.138 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZ [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opracowanie poświęcone metodologii budowania buyer persony czyli jak prowadzić rozmowy, jak rozróżniać różne grupy klientów, jak wykorzystać wiedzę zdobytą podczas konwersacji, aby móc tworzyć produkty i usługi, których klient potrzebuje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZ 366.1 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.9 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. CZ 339.5:303.4/8 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Wydanie I - 9 dodruk. - Warszawa : PWN, 2022. - 458 stron : ilustracje, wykresy, fotografie ; 24 cm.
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki „Psychologia konsumenta”. Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych. Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia: · klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw), · analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta, · perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZ [lok. czytelnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej