30807
Book
In basket
W warunkach konkurencji same umiejętności medyczne mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego coraz szersza grupa lekarzy szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Renoma placówki to całokształt korzystnych wyobrażeń związanych z danym podmiotem umożliwiających pozytywne nastawienie pacjentów. Dlatego tak ważnym staje się kompleksowe przygotowanie personelu do budowania wizerunku placówki zdrowotnej w oczach pacjentów. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają czy w której pracują, w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Jest to „marketingowym kierunkowskazem" możliwych do podjęcia działań.
Availability:
Czytelnia AHNS
Brak informacji o dostępności: sygn. CZ 614.2 [lok. czytelnia] (1 egz.)
Notes:
General note
Regał marketing usług
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 331-337.
Target audience note
Dla lekarzy, personelu pomocniczego oraz studentów studiów medycznych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again